Fy.. så besviken..

Cha Cha! :P

Ja, idag har vi då varit i skolan och debbaterat för våra partier. Jag, Jessica,Emelie, Maria och Fredrig vad socialdemokrater. Det  var rätt skoj när alla debbaterar. Flera i klassen säger så bra saker men ändå måste man argumentera emot dem så de är lite krångligt ;) Jag är mycket besviken från mitt hål. När jag kom fram till talarstolen var det jätte svårt att prata. Svårt att utala orden som stod på mitt papper samt så blev min röst väldigt darrig. Men jag är stolt ändå att jag ställde mig framför alla och sa de jag hade ändå. Även fast de blev väl ändå bra i slut ändan. haha, varför ska jag alltid stå och skratta och fnittra när jag är nervös för egentligen? haha.. När jag var liten gömde jag mig för handen ist! Men de var svårt att komma på mot argument men men. Över förväntningarna ändå :)

Ikväll blir det partey med dom bästa. Jessica, Peter, Dala, Dalas två killkompisar, Sandra, Anton och Sofia! :) Sköööj! Och imorrn ska jag på en blixt besök te ua för att hämta lite saker.. Egentligen så skulle jag vart med Sandra till Köping och Vallentuna men de får bli en annan gång ist :) 

Nu får de bli nya tag, andra tankar och funderingar. Nya planer, eller jag tar tillbaka mina gamla framtidsplaner jag lagt bakom mig. Dom planerna ger mig motivationen till att bli klar, många kommer nog bli förvånade över detta och andra inte. This is something I wanna do. You are never gonna stop me :) This is me. A change against you! :)

Cha cha bitches.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0