Hostel part 2

Yesbox!

Nyss såg jag och Sandra aka. Butch på Hostel part 2. Den var inte så läskig som jag trodde men de var ju några riktigt äckliga scener ibland. Spelade även in sandra på video, hon är så söt när hon kikar på skräckis. Håller för öronen och tittar ändå och pratar mycket. Men de gör hon väl bara för hon är rädd.. Jag håller för öronen tittar och skrattar bara för att jag inte ska höra ! ;) hihi. vi båda är rätt mesiga men ändå ska vi kika på skräckisar. Det är endå våran grej! Speciellt när sofia inte är här har jag kommit på! :) nej nu ska jag sova, om jag kan. Hoppas jag inte drömmer mardrömar bara.. Buhu för sådant :)



Natti och sov så gott (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0