It's extreme



En förtrollande serie som hjälper familjer i Amerika som inte har några pengar och inte kan bygga deras hem som rasar. Jag säger wow, vet inte hur många gånger jag har lipat när jag hör deras tragiska historier. Men det är beundransvärt hur teamet verkligen bygger upp hemmet. Men ändå är det så många gånger som jag har funderat på hur många av familjerna har råd, efter programet, med hemmet? All elektronik och alltingen kostar ju ? kostar ju att ha ett så stort hus liksom. Hur många är det som säljer sina hem för att de inte har råd? Hm, de är några frågor som jag har ställt mig många gånger, ni också kanske? ;)

Nu har jag nyss ätit, snart ska jag fixa klart min artikel :) woho.. Vad händer ikväll ? who knows,,

xoxo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0