LedigFrånSkolan

Ciaaaaaaao!

Idag ska jag då inte göra ett skit, blir nog som igår skulle jag tro. Vette fasiken vad det är med mig, men jag är på sånt bakhumör? Mysko right. De konstiga med mig är liksom att jag bakar o bakar, men de ligger ändå kvar orörda i frysen. HAHA! Men de är skillnad när jag är hemma hos mamma och pappa. Där är det skit gott att kunna ta en bulla eller nån kaka som mamma har gjort ;) Så vi får se vad de blir för smarrigt idag liksom. Jag ska nog plugga lite med, skriva klart artikeln så man blir klar med samhällskunskapen och kan rikta in sig mot geografin! That's who life are at a university  ;)


Jag och Carro typ i våras =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0