Lyckad kväll..

Hejsan hoppsan..

Har ni det bra? de har jag iaf, jag har ganska nyss vaknat. Men jag mår bra trotts allt. Drack ju en hel del cider när jag vr hos Michaela. Men alkoholen försvann när jag kom ner till Nöjes, det var ju tråkigt dock. Det var skoj hos Michaela. Haha, vi drack o spela kort hah. Skoj för en gångs skull ist för att sitta och tjöta med en massa annat folk! :) Men när vi kom till nöjes träffa vi Emelie och Jessica. Sen träffa vi Peter o Anton o resten av deras kill polare. Det var skoj och bara få dricka och stå där och dansa med ens VÄNNER :) Klockan gick snabbt, men den gör ju det när man har roligt. När klockan slog 02 gick vi och någon hade sällskap och mysigt i alla fall.. ayayay! ;) Jag mötte Sandra och Sandra. Dom hade haft det roligt på BMB. Verkar som att dom flesta verkade ha en lyckad kväll i alla fall.. SÅNt GILLAR JAG! ;)

Stora syster, u mean the world 2 me <3

ChaCha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0