On and on, til the top will move up towards

Tjingeling i skogarna i Sverige fan..

Yeah, kom nyss hem från våra Geografi lektion. Alltså, detta känns verkligen inte som geografi lektioner utan mer om inlärning, haha. Men sen där på slutet som kom vi ändå in lite på geografi när vi kika i geografi böckerna så än hängar jag med.. Men jag måste säga ibland när läraren står och pratar fattar jag inte alltid den röda tråden, Jag hänger med och fattar de han säger, men fattar inte riktigt den röda tråden, haha lite korkad lr vad ;)

Men efter lektionen träffa jag Dala vi gick till skolsyster eftersom han har nog brutit lillfingret, klantis , men skolsyster var inte där, så vi gick till vårdcentralen. Dom hade lunch stängt. så han får överleva dagen med ett brutet finger. Och ja nu sitter jag här åter igen. Jag ska nog träna idag, jag funderar på om jag ska köra dubbelt idag, dvs friskis och innebandy. Orkar jag? Det tror jag, :) jag är ju starkare än Pippi :)haha

Imorgon sticker jag och Fredrik till hagaborg och försöker fixa våran uppgift till skolan, de ska nog gå bra.. :) Sen på fredag ska jag göra första VFU dagen av alla mina utsprida dagar. De får bli så här bara för att jag ska ta igen de dagar som jag missar när jag är i Thailand.


nä nu, dör jag av hunger..

TinkyWinky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0