Sex is on fire !

Tjohoo.. :)

Detta har ju varit min bakis söndag, fast bakis har jag inte varit. Jag mådde dock inte bra efter jag hade ätit, men ändå åkte jag och träna på friskis och svettis. Haha.. Fick höra av min granne Sandra att jag var en galninig, bara för hon har legat i sin säng hela dagen och sovit ;)  Stackars liten :P

uff, jag har tänkt på stockholm hela dagen idag. Känner att de var längesen jag var "hemma" liksom. Minns fortfarande hur de var att sova i mitt rum där och höra traffiken utanför. 1,5 år sedan jag var där senast liksom. Sjukt. Fast ska faktiskt dit om 2 veckor tror jag de är :) Ska bli skoj.

Imorgon är det praktik dag igen. Det ska bli skoj, känner mig mognare där nu. Snart står jag där framme som en lärare. 2 år kvar typ. Grymt! :)

64 dagar till Thailand <3

Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0