mardrömsnatten

Jag hade en mardröm inatt. Jag vaknade av att jag grät när klockan
var halv 6 på morgonen. Drömmen kändes verklig och jag kände mig
jätte ledsen. De gör jag fortfarande. Drömmen handlade om att min
pappa hade fått sin cancer tillbaka och att han hade en vecka kvar att leva.
Han ringde samtal till sina vänner. Det var mer ”hej då” samtal. Jag sprang
ut ur huset och mötte två vänner som jag har här i Karlstad. Trots att
detta utspelade sig i Uddevalla. Vi satt där och pratade och till slut så
började jag gråta för jag ville inte förlora min pappa ju
. När jag började
gråta där i min dröm, de var då jag vaknade gråtandes. Det var där
jag höll till i drömmen likaså. Detta får aldrig hända! Inte min pappa!
Eller mamma för den delen. Älskar er! <3


Kommentarer
Postat av: Micke

Det kanske kan vara en frigörelsedröm. Det är ofta förvirrande, kaotiska, extrema och oroande drömmar vi upplever. Men det är även demmest nödvändiga :-) Det är genom frigörelsedrömmar som vi gör oss av med det vardagliga emotionella och mentala skräp vi samlar på oss. Utan dessa frigörelsedrömmar skulle vi antagligen vara sönderstressade och fullstädnigt psykotiska och därför är det mer än väl värda de obehag de ofta utsätter oss för.

2010-04-30 @ 11:16:04
Postat av: Malin

<3

2010-04-30 @ 18:12:35
URL: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0