@VFU

@ VFU platsen idag igen. Det är ju så att jag är i en musik klass och då har oftast barnen musik direkt på morgonen. Gött! Det blir som planering då kan man säga. Så yes nu har jag redan fixat matte lektionen jag skall ha om 20 minuter. Konstigt nog känns det som att det kommer bli en lång dag idag, jobbigt att gå ur sängen. Vimsig som jag är också trodde jag att jag hade tappat bort bil nyckeln. Vände upp och ner på hela lägenheten tills jag kände i min byxficka och där låg den så klart. Stupid ass e jag!

Så när jag kommer hem idag vet jag vad som väntar mig, en stökig lägenhet som bara väntar på mig att bli städat. Sounds gööör fun! Not! :(  Men it's got to dooooo..

Hoppas ni får en bra dag läsaren :)

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0