Det allra senaste uppdateringarna..

Fredagen den 13 augusti var min systers födelsedag. Grattis älskade du! ♥
Jag jobbade och slutade klockan 3. Åkte hem och där mötte Verner mig. Jag
sminkade henne, hon blev gör söt och vi åkte till Lysekil för att träffa Jonas.
Sen tog vi hans bil och åkte till Grundsund för att äta på Pelles Rökeri. Detta
skulle vara en överraskning för mig. Men jag hade frågat flera gånger om vi skulle
äta där men de vägrade att tala om de för mig! Men rätt hade jag i alla fall ;)
Det var super mysigt och lätt den finaste kvällen på hela sommaren. Tack♥










Idag så var jag och mamma på Överby/trollhättan. Jag tänkte
göra naglar men så sluta de med att jag hittade 4 par skor som blev
mina. Ett par Nike, ett par stövlar och två par som är liknande Converse. Nice!






Längtar till Fredag! Pannacotta grr..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst min underbara ängel, tänk att det kan man säga hur många gånger som helst;) TACK!!!

2010-08-16 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0