It's a small world we're living in

Igår så var jag en sväng på skeppsviken med gammal klasskompis. Var
skönt på något sätt att bara sitta där och prata i solen, var riktigt varmt
faktiskt när man satt ut mot Uddevalla bron. Men när man titta ut över
Uddevalla var det alldeles svart.

På kvällen träffade jag först Barret och vad Liam hade blitt stor. ♥

Sen åkte jag och Melli och handlade tacos för den skulle vi laga hemma hos
Pricken. Så när hon kom hem från jobbet var det fixat med tända ljus osv.
Kolla på film gjorde vi också. The script writer och det var inte bra alls, de
andra två somnade och jag tvingade mig att vaken tills jag kände att nej,
jag orkar inte se mer så jag åkte hem och la mig gott i min säng. :)




Kommentarer
Postat av: Madde

filmen hette faktiskt the ghost writer :P haha

2010-08-29 @ 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0