At work

Hej hopp! Nu har jag skickat ut mina obligatoriska godmorgon sms till mina vänner. Ett måste varje dag, sen på kvällarna är det Godnatt sms som gäller. Men men,. Just nu sitter jag på jobbet, började klockan 8a idag och slutar kl 18.30. Vi lyssnar på musik och jag vill gärna sjunga med, för det är liksom barnlåtar. Just nu är det mors lilla Olle. Gulligt tycker jag. Jag fick tillbaka min dator igår, funkar riktigt bra. Tack för hjälpen <3 så nu sitter jag och spelar rollercoaster tycoon o tiden bara rullar. Skulle få the sims 3 också. Hihi. Kommer ju inte hinna med något annat än att spela i framtiden. Höhö.. :) Dugga till imse vimse spindel! :) Ska jobba imorgon 8-13 oxå. Kanske blir någon timma mer eller mindre men de gör inget. Det är ju roligt att vara här. Jätte go familj! Ha en bra dag alla! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0