Dag 02 – Min första kärlek

Japp, får ta igen de jag har missat! :)

Min första kärlek då, jag kan inte påstå att jag varit kär direkt. Jag har nog svårt för det. Men jag har tyckt om många det har jag. Den första killen jag var tillsammans med hette Fredrik och han bor här i Uddevalla. Vi blev tillsammans i 2an. Vi blev tillsammans tre veckor innan jag flytta till Vallentuna. Då sa han till mig också att vi ska vara tillsammans tills jag flyttar, sen gör vi slut. Sen så var jag tillsammans med Simon Karsell på mellanstadiet. Han tyckte jag var jätte söt då. Vi blev tillsammans på ett disco en fredag kväll, jag frågade chans och han sa ja. Men jag gjorde slut med honom på måndagen efter skolan. Jag skämdes. hihi. Sen på högstadiet var jag tillsammans med en kille som hette Chris. Han var jag jätte kär hela högstadiet. Där var väl min första kärlek kan man väl säga då! :) hehe,

DAG två avklarad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0