Jaaa, ni vet ju..

Ni kan bara ana vad jag saknar min datorn, liksom nu när jag vill städa mitt rum så vill jag ju ha musik på och de går ju inte för min dator står på cyklonen. Mammas dator är ju hennes så den ska stå så snyggt på köksbordet. Sen har jag ju missat en massa dagar om mig som jag skulle skriva ju, aja det får jag ta senare.

Men min helg har bestått utav jobb. I fredags jobbade jag 18-22 och lör-sön 10-20. 10 h passen var väl inte det lättaste, fick roa mig på enklast möjligaste sättet. Tycker synd om brukaren som har hört mig sjunga så mycket. Men ja, får ju öva iaf :) Idol next! =) ja, som ni vet har jag ju fått extra jobb som personlig assistent. Så den jag tar hand om kallas för brukare.

Ikväll blir det föräldrainnebandy, dvs avslutning med flicklaget. Senare blir det träning med damlaget. Som mina dagar ser ut egentligen. Fullt upp. Bättre o skriva upp allt vad jag ska göra nu så vet ni ju liksom nu när jag ändå inte har någon dator.

Men nu ska jag ploga rummet =)

Köss


Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag har minsann aldrig hört dig sjunga! Det får det bli ändring på ;)

2010-12-22 @ 11:19:25
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 09:02:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0