Vilken mysig dag

Vilken mysig dag jag har haft idag. Vaknade upp halv 1
och då skulle jag fixa frukost, eller nä jag låg kvar i sängen
till kvart över 1. Då skulle jag fixa frukost. jag skulle ha ägg
på mackan. Så jag kokar ägg, båda äggen gick sönder så jag
fick använda mitt sista ägg. Ochdet gick att koka, det blev
jag glad för. Jag stte mig vid datan, satt och tjöta med folk
en sväng, tills jag satte på tredje twilight filmen. Jag är så fruktansvärt
besviken! Jag såg denna filmen på premiären. Och jag missade hela
filmen när vi satt där på bion. Men jag missade säkert 1,5 h. av hela filmen som är 2h.
aja.. :) mysigt har jag haft det iaf med mig själv..



Nu kom malin hit, hon ska virka lite och jag ska plocka lite här hemma hos mig.

Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur kunde du missa hela filmen på bion? Säg inte att du somnade?!!!

2010-12-08 @ 19:30:21
URL: http://saraemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0