Skriv en vän...

 ..som är den smartaste du känner – Johanna B
 ..som alltid får dig på strålande humör – Fredrik
 ..som du ser fram emot att träffa – The one
 ..som som du aldrig vill förlora – De viktigaste... Carro, Pricken, Angel, Fredrik, Malin V, Diddi
 ..som står dig nära – Pricken
 ..som får dig att le när allt känns tungt – Fredrik
 ..som är en bitch – Bitchen själv..
 ..som du verkligen litar på – Carro, och min hemliga vän.
 ..som är en fjortis – Janina ;)
 ..som är en föredetta bästavän - Öh, haha, minns inte! :P längesen jag bytte bv.
 ..som är snygg – Emma A
 ..som är osmart - M
 ..som är en riktig vän – Malin v
 ..som är din älskling –  Barret 
 ..som är den galnaste du vet – jag kommer faktiskt inte på! haha
 ..som är den konstigaste du känner – Alla är unika ;)
 ..som är underbar –  Pricken
 ..som är dum – haha, många!
 ..som du kan prata med om allt – Caroline
..som är din barndomsvän – Elisabeth, Caroline Dahlén och Antonia
 ..som du saknar –  Angelica, Bettan.
 ..som du har spenderat mest tid med – Nu det senaste har de varit lite fram och tillbaka med folk.. :)
 ..hur du var som liten – snäll 
 ..som du verkligen älskar – Min syster
 ..som är den snällaste du vet – Diddi,
 ..som du vill träffa nu – HAN, HAN & HAN..
 ..som är en väldigt bra vän – Freddan
 ..som förstår dig - Caroline
 ..som du har sportat med – Pricken
 ..som du skulle vilja krama just nu – min "KK" :P
 ..som du inte har träffat på länge – Bettan :/
..som du vet saknar dig – Ingen aning, .
 ..som du träffade idag – Ska träffa snart, sofia, Johan ekberg, o malin
 ..som du ska träffa när du har gjort klar den här listan - Mor o Far

Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Såklart, det vet du <3 finns alltid där när ja behöver dig, men du bor för långt bort :/ <3

2010-02-28 @ 13:46:14
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men ÅÅÅ Mariella. Nyss när jag var inne och kollade så var ju johanna B den smartaste du kände. Ååååå :´-(

2010-02-28 @ 19:29:34
URL: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0