Utflycktis

Idag så åkte jag och mor ut på en liten utflyckt til Göken utanför Henån på Orust.
För er som inte vet vart det ligger ;)
Göken e la slag mini Ullared. Mycket mer mini. haha, men de va nice, köpte lite
sake eller ja, min mamma verkade var på lite shopping humör. Sen åkte vi bort
till Ellös och sen över färjan till Malö/Flatö/Ängön och sen färja över till Dragsmark
och så åkte vi hem till mormor och hälsade på henne. Har nog inte träffat henne
sedan i somras. Sen åkte vi ut till torp käka på donken och så åkte vi till hem typ! :)
En liten trevlig utflyck men nu ska jag gräva ner mig i arbetet. Tänkte träna innebandy
idag men de e ju sån sen träning. Klockan 21 liksom. Får se vad jag känner för :)

Men that was all for now. Tjoo ;)








Kommentarer
Postat av: Malin S

Haha, va lustigt. Vi har vårt sommarhus i Henån och är på göken varje sommar och kikar :) Har aldrig hört någon jag känner nämna det förut. Det var lite kul.

2010-02-24 @ 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0