wwMdI

wwMdI ( jag är en tråkig person)

What Would Mariella Do If...

jag skulle ramla ner på marken och skrapa upp knät?
- Gör jag det så gör jag det, inget jag kan göra åt. Men de jag skulle gjort är väl att jag kollar så jag inte skadat mig jäääätte mycket :)

jag ramlade ner för ett klipp stup..?
- dö, eller bli rejält skadad

nån kom fram till mig slicka mig på kinden och kallade mig porrsnippa
- Jag skulle titta väääääääldigt förvånande på den personen

en katt sprang över vägen med två ben och pallade äpplen från grannens trädgård samtidigt som en austronout klev av sitt rymdskepp på mitt tak och skrek, TJOBA SKOBA TITTI WITTI KALAK KAKKA MILA TAKKA!?
-  Öhm ? :O  

Om Caroline plötsligt skulle säga att hon var kär i mig,?
- hänt förut, vi ska ju bli sambos hon och jag!

Om någon läste den här meningslösa texten och faktiskt tyckte den var rolig?
- skratta högt för mig själv, det är ju nästan värre en att skriva den.

jag e bajs- tråkig i know. total blackout, orkar inte komma på något intressant att skirva. Amanda  nämnde att jag var ganska deppig, så nu är jag istället FANTASILÖS .
OBESRVERA. jag skämtar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0