Bowling skall spelas med stil..

... Eller vad säger du sötnos, ;). Idag blev de en hel dag med min sötnos, Carro... och Liam... ;)
Eftersom vi inte sågs igår så tog vi igen de idag, och de gjorde vi stort. En tur till torp, och sedan
Kvantum för att köpa lite mat för vi skulle laga mat ihop. Det blev en jätte god kyckligsallad
med disney makraoner i :) Var riktigt gott.. Vi drog ner till Bowlinghallen och spelade 2 serier.
Kanske inte skall säga vad resultatet blev.. Eller jo, jag vann med 202 mot 136 lr ngt ^^,
Sen drog jag och träffa Fjell igen för tredje kvällen i rad. skoj!

Imorgon skall jag upp till Strömstad. Skall bli skoj! Träffa släktingar och så! :)



Min sötnos                                   och                 Min gossing <3





Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0