.´.

Jag är så less på vad bråk har att göra med. Folk måste ta och lära sig att handskas med sin attityd och att tänka före de talar! Varför går de aldrig en hel månad innan nästa bråk börjar, svårt de kan vara va. Jag hatar att hamna i mellan. Varför känns det som att varje gång det är bråk så kommer man aldrig mer att prata med människan? eller att man aldrig kommer höra något från dem? Hm, så är det typiskt med vänner, man bråkar och sen är man ovänner för alltid eller kommer aldrig mer umgås med dem. Eller att släktingar, eller syskon som man aldrig prata med längre.. Jag har liksom bara haft en syster i hela mitt liv, och aldrig någon kontakt med de andra pågrund av bråk, hur skoj är det liksom. Pågrund av bråk så försvinner folk ur mitt liv. Förra året försvann några styckna liksom. Jag orkar bara inte med bråk. Håll mig ifrån det! Jag mådde inte bra förr och jag mår inte bra nu heller när det är bråk. Jag mådde inte bra i höstas och nu kommer nästa, och nu ska jag inte få må bra när ett nytt år kommer. KUL!? Till slut kommer det till en punkt man inte orkar kämpa vidare tan man vill att allt ska bli bra ändå.


** *** *** **


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0