Göteborg med mor!

Om en halvtimma ska jag och mamma åka ner till Göteborg. Vi ska gå och titta
lite i affärerna och sen så ska vi ju till The Studio och fotas ihop. Det ska bli
skoj att vi gör något ihop igen som i Thailand.

Igår vart jag trött, jätte trött. Men efter skolan var jag ju på bibblan och på torp
med carro.. Sen så åkte jag hem åt, började plugga, men istället la jag mig i
sängen och börja titta på en film. Nämen oj klockan 8 somnar jag till klockan
15 när de ringer.. :P haha. FÖRLÅT!!! 

PRICKEN ÄR HEMMA NU :D 


 Nu ska jag göra klart de sista ;)

PUUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh, då kanske vi ses på stan :D hihi !

2010-01-30 @ 13:24:00
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0