Honey I'm Home!

Yes, nu har jag precis landat hemma. Var och hämta de mor först och så stack
vi ner till bibblan. Fick lånat lite böcker, bland annat två till kursen och en till
vår examinations uppgift vi fick idag. Vi ska skriva 20-30 sidor om SO-ämnena
om en stad. Så tex om jag ska skriva om Uddevalla så ska jag berätta den ur
ett Historiskt, Geografiskt, Religöst och Samhälls perspektiv. Sedan göra tema lektioner
med barnen. Den lät faktiskt ganska rolig uppgiften.

Snart kommer Barret och hämtar mig, vi ska sticka till Torp en sväng och kika.
Jag ska hitta lite kläder till damen har jag bestämt. Liam ska jag gå och bära på
det är i alla fall sant! Lille plutten ♥

Sen så kommer kvällen bli trevlig kan jag täka mig :)




Puuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0