I'm so Happy!

Wi, fick för mig häromdagen att jag skulle åka hem för att
om vi slutade så tidigt som vi gjorde skulle jag hinna med
att träna innebandy idag! Och det gjorde vi. Han drog ut lite
på tiden men de gjorde ingeting. Klockan halv 12 satte jag mig
i bilen tillsammans med tvillingarna och så svängde jag ut på Oslo
vägen och sedan 45an. Twinsen släppte jag av i Mellerud och själv
fortsatte jag 1,5 h till min gata. Mamma hade gjort mat till mig som
väntade, hemma gjord pizza, gott va? Sen var jag med Petra och hjälpte
henne i hennes nya lägenhet :) Sen träffa jag Toss, och de var inte igår.
Sen så blev klockan närmre 8a och jag åkte mot i 17 för att träffa HAIF.
Jag blev så glad, jag fick spela min favorit sport igen! Så himla skoj ska
ni veta, träffa mitt gamla lag, några nya dåva, men wtf.. :) åh, just nu känner
jag bara för att stanna och spela o spela o spela. Där sitter min motivation
just nu.. love it!


Sleep now.. ;) tjing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0