jag vill verkligen bara åka bort

Tittar på en plats i solen nu som går på åttan.
Jag är så avundsjuk! Det är ett brittisk par
som letar eftr ett hus i något land. De är jätte soligt
där och här sitter jag jätte avundsjuk.
Jag vill också åka utomlands och vara borta ett tag!
Jag har redan bestämt mig att när jag är pensionär
så ska jag i alla fall ha en lägenhet i ett varm land,
fuengirola kanske? De hade varit as nice!








Får ju ta och drömma mig bort lite nu innan jag går upp en
våning och ska sätta igång med pluggandet. Buhu! :' (


Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Åh vilka mysiga bilder =)



Svar: Jaha, jag följer det jag :) Har fastnat totalt för skiten ;)

2010-01-19 @ 13:46:45
URL: http://elselinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0