Meningslöst

Känns rätt meningslöst att ha 3,5 hål timma mella lektionerna,
ja vad har man gjort liksom? Kom hem, satt mig vid datan,
la mig i sängen, sov 45 minuter, nu håller jag på och fixar käk.
Plus så fryser jag bara för att jag har sovit. Usch. Trots att det
 är så förbannat gott att sova så, så ogillar jag det mycket! får
fel tidsrytm i kroppen vetni ;)

Det är jätte fint väder här, solen lyser riktigt fint in i min lägenhet
det är nog det bästa med Karlstad plus 5an.! När solen lyser in. Då mår
man bra! Men jag saknar Uddevalla också. Rätt trist fakiskt!



Dagens horoskop: Det kan inträffa nånting nu som drar allas blickar till dig.
 Det gör dig inget, det är nåt positivt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0