tidsfördriv...

... är precis det jag har kommit på. Nu när vi inte har så mycket i
skolan är det verkligen gott att ta en tupplur efter maten man gjort
precis när kommit hem från skolan! Men de värsta med att sova på
dagen är att man blir så himla seg! I-landspromblem 100%. Dusch
snart! Sen är det bara att päsa i soffan :)

Jo just det! På lördag så ska jag, mamma och pappa åka till gbg.
jag och mamma ska bli fotade, får se hur de blir. Sen därefter så ska vi äta
och sen så får jag ta mig till Buddys i VBG på något sätt, eller det beror
på när vi ska vara där. Pricken kommer ju hem så vi ska väl ha en liten
sammankomst för hennes skull :) Plaaaaaanering är det som gäller
nu, hehe! :)

Puuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0