Varma mackor...

...är precis det som väntar på mig nu i min smörgåsgrill! Riktigt gott.. ;)
Vadå lat och inte orkar laga mat? Kurs start idag ju, hade en lektion
om släktforskning. Lät intressant faktiskt, men min mor e ju så duktig
på sånt och har kommit långt, så där behövs ju inte jag ! :P

Funderar på om jag ska gå och lägga mig igen, jag är trött. Somnade ju
en stund förut, kan nog göra det igen faktiskt. Blev ju en konstig sömn
inatt. Typ, jag sov men jag låg i dvala och låg och pratade med mig själv
eller jag läste mail, men att jag läte mailen högt. Så jag vaknar upp att jag
pratar och typ skrattar. Hur sjukt är inte det? :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad intressant med släktforskning ! :)

2010-01-25 @ 20:43:10
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0