Inte min glada sida idag kan man väl säga..

Hallojsan! Sitter på jobbet här och väntar på att färjan ska gå över till Ellös igen, men färjepersonalen här är väldigt speciella :s. Dagen idag har varit fruktansvärt jobbig! Först imorse dyker inte en upp som ska jobba, hör inte av sig något alls. Så vi blir tre pers på 4 mans göra. Men de blev att göra och i gen dötid fick jag nu iaf. Så imorse var jag stressad, hungrig och trött! Nu på e.m så e jag inte gladare, väldigt irriterad e jag faktiskt men jag säger ute varför. Men blää! Längtar tills jag får åka hem och lägst mig på altanen och läsa Harry POtter i solen! :) om solen nu håller i sig. Nej nu ska jag vara smset jag fick av barret ist ;) hihi. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0