Jag hoppas!

Att imorgon när jag är ledig att de kommer bli fint väder
 så jag kan få ligga på stranden och bli lite brun! Känner
jag tappat färgen jag fick här i början av sommaren.
Pratade med mor i telefonen idag under tiden jag jobbade.
Hon sade att hon låg på stranden och solade. Jag blev riktigt avis
och deppig.. Jag vill oxå åka utomlands och glassa mig till max!
Kan be att få tala om att de var gött att dra med sig datan ut till
altanen så man kan passa på och sola samtidigt. Men de är lite svårt att
se vad jag skriver bara. hehe.. Får hoppas att jag stavar lite bra iaf.. ^^,

Lever fullt ut nu iaf, jobbar och umgås med nära och kära. Hänger lite
här och där. Denna veckan är jag lite var stans. Men de är väl trevligt.
Inte rötna på ett och samma ställe här inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0