Kalas bad

Igår lördag jobbade jag emellan 7 och 15.45. Trots ingen sömn
så kändes de som att sömnen hade funnits där på natten ändå.
På eftermiddagen var jag på kalas uppe hos Junior. Trevligt var 
det och jätte goa tårtor. Hans mormor hade gjort en jäte god 
jordgubbstårta och så fanns de såklart smörgårdstårt på plats.
Ett måste på kalas! Senare på kvällen drog vi ut till Sunningen
för att killarna ville ta ett svalkande dopp. Jag och Camilla satt
brevid och skratta mest åt killarna som bara larvade sig! Här
kommer några sköna bilder:
























Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! Vilka sköna bilder!!! :)



Jag saknar dig me! Hoppas vi kan styra upp så att vi ses snart!!! KRAMAR

2010-07-12 @ 10:13:12
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0