Love the way you lie...

Som jag hade hoppats på igår så blev de riktigt fint väder idag. Har suttit ute på
altanen i 1 h ungefär och skall snart sticka ut igen. Får ta vara av de lilla eftersom
varje gång jag jobbar så är de fint väder och när jag är ledig så är de lite sämre.
Men men, jag får ta vara av dagen idag. Har varit helt ensam idag, lite skönt oxå
samtidigt eftersom jag är det sällan nu för tiden. Men love to be with others.
Hade mys i Sunningen igår med Annsie.. Kikade på film och Solsidan. Dock så somnar
jag alltid.. Vad hemskt, kan inte vara kul att titta på film med mig nu för tiden :/
Nehe, nu ska jag sticka ut till solen igen och Njuta utav fulla muggar!

Tjooooooooooooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0