En liten summrering.. :)

Tjänare, !

Har så mycket att göra att göra på dagarna så jag har ju oftast inte tid att uppdatera
här på den här bloggen. Men jag gör mitt bästa ska ni veta. Sen så har jag fått reda
på att jag fått en ny läsare, du är mycket välkommen och läsa om mitt liv som du är
så nyfiken på. Frågan är om de verkligen så smart att du gör det. Du kommer ju inte
att gilla mig mer för det, men i alla fall, du är mycket välkommen ska du veta!

Idag blev det en sväng till Lysekil med min älskling. Vi skulle ta bilder hos en fotograf
mitt på dagen. Alltså Liam skulle fotograferas.. Han var jätte duktig och log och skrattade
på alla fotograferna. Sen strossa vi runt där fram och tillbaka i flera timmar tills vi skulle få
bildern klockan 4a. Rätt mysigt och fint väder blev det :) När jag kom hem åkte jag och mor
till Snäckan. Det är ett kafe vi har vid havet här utanför staden. Jätte fint verkligen är det.
Caroline Henriksson var med. Mycket mysigt.

Nu på kvällskvisten har jag tvättat bilen, cyklat med Klara 8 år och spelat bandy med Klara,
Klas och Viggo. Lite skojjigt. Det händer faktiskt inte så mycket mer idag faktiskt. Imorgon
blir det åter Lysekil med pricken. Skall lämna husvagnen där som vi ska sova i under midsommarn.
Ja, så de blir Lysekil 4 dagar i rad. Samt så börjar jag jobba imorgon. Trevligt.

Men de var allt från nu.. ha de så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0