Kommisarie Späck

Igår jobbade jag ju som sagt till 15.45 och då drog jag till Sunningen för att jag skulle få
med mig lite flmer hem på en hårddisk. Slutade med totalt ungefär 200 filmer. Jag har
att gör iaf! Några har jag sett men det var väldigt längesedan. De var inte alla filmer
heller sa hon utan de komme några hundra till. Jag skrattade bara.

Efteråt sunningen blev de hem och byta om snabbt på 20 minuter för att sedan åka ner till
biografen för jag, Daniel, André och Sundell skulle se på Kommisarie Späck. Så där tyckte jag
att den var för att jag tycker inte svenska filmer är så mycket att hurra för direkt. Men men ;)



Kommissarie Mårten Späck har kallats till en brottsplats där en kropp hittats genomborrade med knivar, gafflar, skedar och en högaffel. Till allas förvåning drar Kommissarie Späck slutsatsen att det rör sig om ett självmord. Späck ser kopplingar till andra självmord och konstaterar att kåren fått en galen seriesjälvmördare på halsen. Han kommer snart på andra tankar när hans råbarkade kollega Grünvald Karlsson hittar andra spår – något som leder till något större än vad de kunnat ana. En ny kollega, superpolisen Irene Snusk kopplas in på fallet. Tillsammans ska trion lösa ett av de viktigaste fallen i svensk kriminalhistoria. ...


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det vankas filmkväll alltså? ;P

2010-06-09 @ 15:25:39
URL: http://malinkarusellen.blogg.se/
Postat av: Sandra

men åhhh den vill jag se ;)



Allt bra med dig pärlan? PUSS

2010-06-09 @ 17:59:26
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0