Drömmen*

Jag känner bara hur energin sprudlar nu när jag vaknar! Tittar ut genom fönstret och ser hur bra väder det är ute. Detta kommer nog bli en riktigt bra dag idag igen. Men dagen började inte så bra. Vaknade upp klockan 7 på grund av en mardröm. En ritigt hemsk och jag känner fortfarande hur jag ryser när jag tänker på den.

* Mamma och jag låg på stranden i Thailand. Fast det såg ut som stranden gör i Fuengirola. Pappa hade varit och köpt glass åt oss o en affär och kom sprigandes till oss och hade en röd handduk. Hans underarm var borta och de bara rann, ofattbart att han ens kunde gå. Jag såg poliser lite längre bort så jag sprang och ropa till polisen att de skulle ringa Ambulansen och "doktor" ropade jag för att de flesta på stranden är ju svenskar så de borde la fatta tyckte jag. Jag ser bara hur det rinner blod från pappas arm. Jag sätter mig på knäna och gråter men tittar ändå framåt på vad ambulansen gör med pappa. Där vaknar ja och klockan är 6:41 eller något liknande. Den var riktigt hemsk.

Nä dags fö frukost och pluggning nu, måste hinna med en del innan jag får besöööök :)

Lycka till idag hörrni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch Mariella, låter som en fruktansvärd dröm. Fy!

2010-03-10 @ 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0