Fredag kvällen


Gårdagskvällen tillbringades med samma gäng som jag tillbringat med de senaste 2 helgerna med.
Nathalie och jag var först på Torp en sväng och där träffa vi boysen. Vi kommer överrens att vi
ska bowla senare på kvällen.
Vi gjorde det vi skulle på Torp och åkte hem till Nathie och hon duscha
och allt de dära och jag satt vid hennes dator och la in bilderna från Martinssons fest på hennes FB.
Inte va bilderna vackra men de är roliga minnen vetni. Sen drog vi hem till mig och jag gjorde ditten och
datten tills de var bråttom för oss att åka i väg. Bowlingen ska vi inte tala om, jag tror i alla fall att jag var
bäst på strikar.. Fast jag förlorade -.- Vi drog hem till Dennis lite efter 10 och fan vad skoj de e att kolla
på människor som vill bara förstöra för andra. Roligt liv man måst ha! :)
Där var det inte så hängigt så
det blev mcdonalds för att killar är bara hungriga hela tiden , (A) Sen drog vi hem till Martinsson och såg
på tv, killarna drack groggar o jag o nathie halvsov i soffan. Körde hem alla strax innan 3. Sen träffa jag
Freddan en sväng tills de var dags för att sova :)





 







Porr bilden ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0