Gårdagskvällen!

Ja gårdagskvällen slutade i häkt kändes det mest som. Jag satt hemma och pluggade, sen åkte jag med hem till Pricken. Där bjöds de på bakadpotatis med räkor och götta och till efterätt blev det äppelpaj. Sen blev det brått för att vi skulle ner till Agenbergshallen och titta på när brudarna mina i Innebandy skulle spela sin sista match. De förlorade med 3-4 lite olyckligt. Ett mål blev till av ett dumt och löjligt självmål. Tragiskt!

Efteråt fortsatte turen till en lägenhet vid sjukhuset, det vill säga hem till Sundell. Där Nathalie, Ström, Fisk, Dennis och Dannis hängde. Kom en massa Biltema folk dit. De var väl käckt. Lekte psykolog där på småtimmarna på promenaden, men de funka! :) Sen åkte jag till Dalaberg och tittade på snabba Cash och sov för att jag sedan rätt tidigt skulle åka till jobbet. Eller jag åkte snarare kvart över 6 mot Ellös. Söta tanter jag jobbar med!


Kommentarer
Postat av: carzan

Fiiiin!

2010-03-21 @ 09:59:08
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0