GÖTT!

Allt känns så himla gött nu, som om livet leker. Visst jag har ett dramatiskt liv men nu känns de riktigt bra! Ny kompiskrets har jag i både Uddevalla och i Karlstad. Jag har kvar mina gamla vänner som jag fortfarande umgås med men nu umgås jag mer och mer i ett gäng. Det känns så himla skönt att veta vilka man kan vara med. Idag hade jag super duper roligt med några från studiegruppen + Carzan. Många skatt och mycket prat. Man känner att man kan verkligen prata med dem på djupet istället för att bara känna varandra på ytan och óch bara göra samma sak varje gång. Jag trivs som fisken i vattnet och de är roligt att bara tänka på framtiden nu. Jag blir glad av det! :) Jag ha kvar min underbara Barr och så är jag med Liam. Det enda som saknas i mitt liv är min syster och Sanna. Men de ligger närmast hjärtat och kommer alltid göra. Syrran ska snart ha barn igen och de är jag glad för. Jag ska bli moster igen! Jag har min innebandy krets i Uddevalla som jag kan träna med när jag hinner, då mår jag riktigt bra när jag kan få spela de sporten jag älskar. Jag har fixat sommarjobbet i Ellös igen och jag ska dit och jobba några timmar på lördag. Våren kommer sakta men säkert och gladare blir jag för det! Mamma och pappa mår bra, de gillar jag. Det känns faktiskt som att de flesta i min närvaro mår bra.

Tack hej leverpastej! :)



Kommentarer
Postat av: T

Då förstår jag. Men de hade man väll listat ut tidigare att man inte till hörde din vänskaps krets längre. Tråkigt men sant.

2010-03-18 @ 06:57:46
Postat av: Jossan

härligt mariella att du trivs med livet ! Det är så det ska vara :):)

2010-03-18 @ 18:12:26
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag håller me! Med er känner jag att jag kan fisa utan att det blir pinsamt och samtidigt berätta mina innersta hemligheter. Bekvämlighetszon - Ja.

2010-03-19 @ 08:19:29
URL: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0