Hej!

Idag var det första dagen på min nya praktik plats Norrstrandskolan. Dagen harvait jätte lugn, för lugn i mitt tycke. Plus att dagen har gått jätte låååångsamt. Positiva med dagen var att de var stekt fisk till Lunch! :)
haha, så jäkla gott tycker jag.. Druckit fyra koppar kaffe idag med. Sen känns de mest som att jag har haft rast. Gjorde ingeting mellan klockan 8 och 10 typ. För eleverna var först på musik och sedan på idrotten. Sen hade var det en kort lektion och sen var det typ lunch, några lektioner till. Sen var det slut på dagen och sedan möte. Och nu ligger jag uttmatad i min soffa. Ska nog äta något litet och lägga mig och sova en sväng. Riktigt gott skulle det vara faktiskt. Jag behöver sömn verkligen....

Hoppas resten av er har haft en bra praktik! :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fisken is the shit ;) mumma!

2010-03-29 @ 19:31:14
URL: http://jettis.blogg.se/
Postat av: Jossan

soft dag ;)

2010-03-29 @ 22:19:05
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0