Kvällsmys :)

Får skriva ett inlägg innan Carzan kommer in på datan och ställer sitt
krav på att jag ska blogga ;) (Skojar bara hihi )

Var ute och gick en 50 minutare med Mallan, de var riktigt skönt att få
komma ut o röra sig efter varit inne en hel dag, fast jag har faktiskt fått
gjort en hel del om jag säger det så. Jag är både glad och stolt över mig
själv idag, och mår så betydligt mycket bättre. Hoppas jag har spridit lite
glädje till söta femman. :)

Förr för ett tag sen var 19.00 våran tid, då vi alltid drack kaffe och såg på
Vänner på femman. De saknar jag. ♥



Kommentarer
Postat av: Jossan

hihi eller hur, kände för att slänga upp mitt riktiga jag :D

2010-03-09 @ 19:39:11
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: carzan

Haha här har det hänt en del sen ja var borta, Jag GILLART! :D Hihi! Ett plus till dig!

2010-03-09 @ 21:55:54
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0