Liams dop - Söndagen

Jodå, igår var de bråttom, Kom sent upp ur sängen så de blev brått
med kläder och sminkning och sen var de bara att åka i väg till kyrkan.
Jag och petra satt tillsammans med Carros mamma + man och carros pappa.
Liam låg i sin morbror(fadder)s famn lugnt och tittade på alla. När prästen
kom och skulle göra ett kors i mellan hans ögon skratta han bara.
Det var
4a dop samtidigt. De andra skrek och grät medans lellen bara log.

Efter dopet åkte vi hem till Marcus pappa och åt smörgås tårta och kakor som
Carro gjort själv. Mycket gott för att jag inte hade ätit frukost och för att jag var
tvungen att åka rätt tidigt för att jag skulle hämta upp Johan och åka till karlstad
vetni. En mysig dag!


I Uddevalla stadskyrka



Mormorn och dopgrabben Liam ♥


Kommentarer
Postat av: Malin S

Åhh dop är så mysiga!

2010-03-08 @ 18:56:06
URL: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0