Lite om mig..

Lite om mig bara...


♦ Jag gillar de gamla disney filmerna. Sitter faktiskt jus nu och tittar på Skönheten och odjuret! Den är min favorit film. När jag hade nationella provet i engelska A skulle jag skriva om 2 av mina favorit film. Då skrev jag om just Skönheten och odjuret! :)

♦ Jag har bara kontakt med två av alla mina syskon!

♦ Jag har flyttat 6 gånger i mitt liv. 3 gånger inom samma bostads område.

Har många bekanta och några få nära vänner.

Har ett väldigt dramatiskt liv, händer alltid saker runt omkring mig. Trots att jag inte är inblandad så blir jag alltid mellan handen ändå.

♦ Mina drömmar är att spendera en lång tid utomlands.

♦ Jag trivs mycket bra när jag är på kusten, på ett berg och ha de trevligt med mina vänner i solnedgången


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sitta på kusten, på ett berg... kanske vid vattnet... solen skiner... vad härligt det låtar! Kanske fiska några makrillisar också... då är allt för stunden perfekt! ;D

2010-03-29 @ 19:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0