Lördagen

Efter den goa promenaden på isen i solen åkte jag hem till Carro och slappa i soffan,
Vi åkte ut till torp för att träffa patte och makrillen. Men där blev jag inte länge för att
jag var tvungen hem och äta och göra mig i ordning för att Carro och jag skulle till Viking
på kalas ju! De var allt trevligt, 2 brudar och 8 killar. Man ska väl inte klaga egentligen ;)

 
Viking och Andersson med en "snopp" och andra bilden är det Alexander och Dala



Efter jag varit där lämnade jag av min käresta hemma hos sig och drog till Dennis. Där var
det party och ett riktigt röj, trots de var 3 nyktra personer var de gött om fulla människor.
En ramla över bordet så den gav efter och det var bitch fight. 3 tjejer mot 3 andra. Tjejer
e la för roliga säger jag bara. Jag trivs riktigt bra med de folket jag umgås med nu :) Har så
jävla rolgit med dem! :)



Andreas Persson och Daniel Martinsson



Persson, Ström och Martinsson



My Nathie och Marsson i bakgrunden och några brudar :)



Persson och Stroomo

That was all for now ;) Haaa de götta.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0