Mina bostäder

Ja, det är ju så att jag har tänkt att visa vart jag har mina bostäder, så ni vet att när ni inte hittar mig i Karlstad finner ni mig här:

Jag har en våning i Manhattan


Mitt strandhus i Los Angeles


Jag har en Yacht som ligger i Saint Tropez som jag använder flitigt under sommartiderna


Under jul och nyår så åker min släkt och vänner till min Bungalow i Tahiti.
När jag inte är där tar min personal hand om bungalowen eller så har jag
vänner och bekanta som jag hyr ut den till!



Beachen jag äger i Thailand som har en litet hus vid sidan om! Rätt nära
min granne Johanna B..



Måste tillägga att detta är inte alla ställen jag bor på, utan ett urval bara :)


Kommentarer
Postat av: carzan

lät ju i min klass, fast ja bor ju lite finare och på mer ställen ! ;)

2010-03-17 @ 20:54:51
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja men ser man på Mariella! :) Jo vi är ju grannar där i Thailandet. Vi kommer nog inte dra ner igen förrän till hösten, är ni där då? Vi kan bjuda på middag och så kanske. :)

2010-03-19 @ 08:16:39
URL: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0