Musik blandarn ;)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.



1. Hur mår du idag?
Over you 

2. Kommer du komma långt i livet?
Svennebanan 

3. Hur ser dina vänner dig?
Hej där!

4. Kommer du gifta dig?
Last Resort 

5. Vad är ditt livs themesong?
Poison 

6. Vad är ditt livs historia
Logiskt 

7. Hur är skolan/jobbet för dig?
Nu kan du få mig så lätt 

8. Hur kan du komma framåt i livet?

I'm Lonely

9. Hur kommer imorgon vara?

Jobb

10. Vad är det bästa med dina vänner?
I like it loud 

11. Vad finns i lager för nästa vecka?

Pigs For Swine

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Like You To Me

13. Hur är det med ditt liv?
We're Gonna Need A Bigger Boat

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Solen i ögonen

15. Hur ser världen på dig?
Higher

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Times Like These

17. Vad tycker dina vänner om dig?
SMS 

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Numb/encore

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
The ballad

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Dare me 

21. Kommer jag någonsin få barn?
Yeah!

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
You better die young

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
All His Suits Are Torn

24. Har du några tips till mig?
Lilla hjärtat (jag vill så gärna ha sex med dig)  

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Tingalill 

26. Vad är min danssång?
Bad boys

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Gud mariella, har vi fått samma låtar? Haha, galet :D Poison som ditt livs themesong är ju härligt! Haha.

2010-03-22 @ 16:09:06
URL: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0