Några frågor så här på morgonkvisten

10 frågor om dig själv

fullständiga namn?
Mariella Louise Johansson
när fyller du år? 1 september - 89a
några utsmyckningar på din kropp, isf vad?  Tatuering vid ankeln och hål i öronen/targus 
vad har du på dig just nu? Shorts o t-shirt
vilken årstid är bäst? SOMMAREN/våren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att jag får vakna när jag vill och att de är soligt ut.
vad tycker du mest om hos dig själv? Håret
vad är du bra på? Haha, Inget speciellt faktiskt!
vem älskar du mest på denna jord? Min mamma/pappa och Diddi/Sanna <3
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon

10 frågor om sex och kärlek

är du singel? Det är jag.
haft något seriöst förhållande förut? Mja
haft sex? haha, japp..
varit gravid? Nej!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja,, vettetusan alltså.
eller sex? Nee, det tycker jag inte
har du varit riktigt kär i någon? Jag tror faktiskt inte de :S
finns det någon för dig just nu? Finns det nog säkert ;)
hur många gångar har du haft sex? Hemligt

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? Carro, Malin, Freddan och Angie <3
vem vet allt om dig? Caroline
vem är den roligaste av dina vänner? haha, CARRO!
vem är snyggast av dina vänner? Haha, vet inte!
vem är mest partyprisse? Nathie ;)
vem är den du helst har filmkväll med? Carro kanske :)
vem av dina vänner är mest "evil"? Dom är rätt snälla ;) Den som kan vara evil är nog jag.. :P
vem röker av dina vänner? Hm, det är typ inga av mina polare som röker nu för tiden
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? Carro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0