Trötträv'

Hur kan man känna sig så död efter en dags arbete bara? Jag har verkligen inte gjort någon nytta sedan jag kom hem från praktiken. Jag har suttit vid datan, legat på soffan o tittat på tv. Sedan legat helt död i sängen och inte gjort något alls i 2,5 h. Barnen kör slut på en efter en dag liksom. Men jag gillar't trots att jag är jätte trött varje dag.

Det var riktigt längesedan jag kände mig utvilad
. Liksom det var längesen jag la mig i tid och sedan fick sova ut och känna att jag var helt och hållet utvilad. Det lär ju inte ske när vi är i Polen heller för då lär ju hjärnan snurra på hel varv och ha en massa funderingar och tankar kring hela förintelsen och allting.

Nu känner jag mig mer förväntansfull inför Polen, tidigare har jag mest haft en massa tankar på hur de skulle vara när vi åker ner. Hur stämningen skulle vara och så. Men de vet vi ju inte förän vi är där. Samtidigt som jag skulle sakna flera människor hemma och att de känns konstigt att inte åka hem och träffa folket så känns de skoj att jag får göra något. Jag som hela tiden gnäller på att jag har tråkigt och vill ut och se mig omkring och hitta på saker. I'm stuck in Sweden forever. My dream starts to take off, soon it will be gone, sadly but true.

Hela mitt huvud känns som att de snurrar, usch. Är verkligen otaggad för allt, ska lägga mig i sängen strax och bara ligga där. Inte göra något utan bara försöka stänga av alla tankar man har om allt och alla. Jag vill bara att allt ska fixa sig och bli bra nu. Att allt kan bli på de sättet jag vill, frågan är bara om de går att få det så. De är ju inte bara mig det handlar om nu. Allmänt depp nu bara..

Näää, Johanna när blir lagfesten då?! :)


 











Snipp Snapp Slut
Nu Var Dagen
Slut ! !


Kommentarer
Postat av: carzan

Fin du blev i blont hår baby! :D

2010-04-01 @ 17:01:53
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0