tvångsmatad?!

Inatt drömde jag om att pappa min, matade mig. Han tvingade mig att äta för att jag själv inte åt.
De var så att igår käkade jag 3 mackor innan jag kom hem till mamma o pappa.
Och Pappa hade tydligen fått reda på det. Så han gav mig något och äta var 4e timma
bara för att jag glömde att äta.
Min kropp var inte lik den jag hade nu heller, ansiktet såg ut
som jag, men smalare. Och kroppen var jäääääääääätte liten. Jag hade liksom tynat bort..
Dagen efter detta hade hänt så väckte pappa mig oxå för att jag var tvungen att äta frukost.. Så
var de samma procedur dag ut och dag in.
Lääääskigt..

Appropå mat, jag har inte hunnit äta frukost än, så jag måste göra de nu! haha.. Fan vad kass jag är..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0