8-21

Wii, sista dagen idag på VFU'n och sen ledig resten av veckan! Gott!
Tråkigt att de är sista dagen så klart, men jag är ledig i veckan, well,
så jag är både glad och ledsen. Idag "jobbar" jag mellan 8-21 fast jag
har en paus emellan 14 och 16,30. Så där emellan ska jag hinna hem
och packa min väska och så ska jag äta något också! Trevligt..

Åker till Uddevalla sent ikväll, eller ja, när jag slutar klockan 21. De
menas att jag kommer vara i Uddevalla kvart över 11. Uff, börjar inse
nu att jag har inte mycket tid kvar i Karlstad för denna terminen. Känns
faktiskt tråkigt om jag måste säga det själv! = /

Hoppas ni får en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhhh min fina Mariella. Saknar er så! Gått alldeles för länge sen vi sågs ju :( Förstår inte vart tiden tar vägen...

Men i sommar, då MÅSTE vi ju ses!!!!

KRAMAR från en annan del ;)

2010-05-11 @ 12:52:26
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0