Att bli äldre kan också vara bara? huh?!

OTROLIGT! Idag såg jag äntligen min studiegrupp igen efter vi
har varit borta från varandra i 6 veckor. Några träffade jag i Polen
och några har jag träffat lite då och då. Men de var allt trevligt,.
Några skratt blev det allt, eller ja. Imorgon ska jag ha två lektioner
samt så ska jag till min VFU skola igen, och lämna lite saker. Samt
att jag ska på lite kalajs för världens bästa johanna fyller 22 år imorgon!
Sedan åker jag till Uddevalla igen, och kommer typ inte vara kvar i
Karlstad mer på ett tag. Känns lite underligt faktiskt..

Bild tagen efter första doppet förra året, den 22maj 2009! dvs om 5 dagar,





Kommentarer
Postat av: carzan

Du ska åka bil med Carzan med!!! 22 maj 2009 hade jag och Pontus tre år ;)

2010-05-17 @ 23:10:44
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0