Genrep

Idag har vi haft lite genrep till konserten eleverna ska ha imorgon på Sundsta gymnasiet. Riktigt duktiga är dem på att sjunga, synd att vissa förstör bara. Så idag har de inte blitt mycket till lektioner. De hade planering för veckan innan lunchen klockan 11 och nu har det idrott. Sista lektionen har jag SO med dem. Då ska vi se på Västkusten – en del av Sverige och så skall jag ställa en del frågor från filmen. Så hoppas de lyssnar noga ;)

Imorgon börjar jag klockan 11.50 för de ska ha genrep då på Sundsta. De är väl klara till klockan 15 tror jag det var och sedan börjar konserten vid 18.00. Så det är väl planerna för imorgon dåva. Veckan lär ju gå gött snabbt! Längtar redan tills på fredag! Hihi

 

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jossan

kul med konsert !! :D

2010-05-04 @ 16:56:28
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0